משרד פרסום לעסקים

היום משרד פרסום לעסקים הוא לא מה שהיה פעם, הוא הבית שלכם לכל חשיפה תקשורתית, אם אתם בוחרים את המשרד הנכון, יש סיכוי רב שהחשיפה שלכם תעלה עשרות מונים ואתם תגיעו לכמות לקוחות שלא דמיינתם

בשביל להבין את שוק הפרסום הנוכחי מספיק להסתכל על הנתונים הבאים: תעשיית הפרסום מוציאים על פרסום בפייסבוק 150 מיליון דולר בשנה. מדובר על 150 מיליון דולר שהולכים על 3.9 מיליון איש שנכנסים לפייסבוק בחודש, דרך המחשב או בנייד. על המספרים האלה צריך להוסיף מספרים דוגמת 600 מיליון שקל פרסום באינטרנט (בעיקר דרך גוגל), ופי שלוש בטלוויזיה. עוגת הפרסום הישראלית גדלה מדי שנה, גם אם לעיתים יש ירידות זמניות (למשל בתקופת מבצעים צבאיים כמו צוק איתן או בימי המחאה החברתית), ואם אתם רוצים להשתלב בה, אתם צריכים משרד פרסום לעסקים שיודע את העבודה.

כאשר מסתכלים היום על משרד פרסום, מסתכלים על מערך כולל שונה ממה שהכרנו. לא רק בגלל שעוגת הפרסום השתנתה ומרבית ההשקעה הולכת על האינטרנט והטלוויזיה ופחות על תקשורת מודפסת או על רדיו, אלא בגלל שמשרדי הפרסום התאימו את עצמם לצרכים של הלקוחות שלהם ובנו מערכים שלמים שעומדים לרשותם, מערכים שמשמשים בית עבור הלקוחות בו הם מקבלים הכל.

פניה למשרד פרסום מקצועי

כאשר אנחנו פונים אל משרד פרסום לעסקים, אנחנו יכולים לקבל אצלם גם שירותי פרסום על כל המשתמע מכך, עיצוב, קופיירטינג ועוד. ולצידם שירותי מיתוג ותדמית, שירותי יחסי ציבור, ולא מעט משרדי פרסום אף מעסיקים יועצי תקשורת, דוברים ואפילו חבר'ה שיתעסקו בכל הקשור לבניית אתרים, אפליקציות, עמודי פייסבוק וניוזלייטרים.

מבחינת המשרד ההסבר לשינוי הוא ברור. במקום שהלקוח יצטרך לחלק את השקעתו בין מספר משרדים וחברות, הם מעניקים לו את כל השירותים במקום אחד. המשרד מרוויח מזה פעמיים, ראשית, רווח יותר גדול מבחינה כלכלית, שנית, נאמנות. לקוח שבוחר משרד פרסום לעסקים שנותן לו את כל השירותים הנ"ל, יתקשה מאוד לעזוב אותו ולחפש משרד אחר שיעשה את כל השירותים עבורו. הוא יפסיד זמן חשוב שעלול לפגוע בו. ברגע שמשרד אחד מתעסק בכל הדברים, הוא יעדיף להישאר אצלו ולא לגרום לעצמו כאבי ראש בחיפוש אחר משרד אחר שייתן לו את זה או שלל משרדים ביניהם יתחלקו העבודות. יש משרד אחד שכבר מכיר אותו ויודע את העבודה.

מבחינתכם זה משתלם לא רק מבחינה כלכלית (כאשר משרד אחד עושה עבורכם את כל העבודה אתם משלמים פחות מאשר אם תחלקו את שלל העבודות בין משרדים שונים), ולא רק מבחינת זמן (כאשר משרד אחד מתעסק בכל אתם חוסכים הרבה זמן בפגישות ושיחות עבודה) אלא בעיקר בגלל שהעבודה היא הרבה יותר מגובשת וברורה. מדובר על מערך אחד מגובש שמגיע עם פרדיגמה ותוכנית מאוד ברורות, כאשר משרד פרסום לעסקים מעסיק יועצי תדמית, יועצי תקשורת, יועצי פרסום באינטרנט, אז הוא מכין תוכנית אחת ברורה במקרה שאתם מעלים קמפיין חדש או חס וחלילה אם יש משבר תדמיתי או כל דבר אחר. במצב כזה, כל הכלים מכוונים לאותה מטרה ואתם יכולים להיות רגועים שהם מסונכרנים.

בחירת משרד פרסום שמתאים לכם

לסיום, כאשר אתם בוחרים משרד פרסום לעסקים, עליכם לוודא שהמשרד מעניק לכם את כל השירותים שאתם צריכים, ייתכן שלא כל שירות שיש במשרד יש לכם צורך בו אבל חשוב שהמשרד ידע להעניק את מה שאתם צריכים. עליכם לוודא שהמשרד יכול לעבוד עם עסקים בסדר גודל שלכם ועם תקציב פרסום כמו שלכם. בשלב הבא תבחנו את התוכניות שמציעים לכם ותראו האם זה מתאים לרוח העסק שלכם, במידה וכן, אז יש לכם בית חדש לפרסום.

המאמר באדיבות Exactive משרד פרסום : http://www.exactive.co.il

Speak Your Mind

*